Hej! Witamy Was po długiej przerwie. Tym razem to moja wina :( (Ostatnio też była) Powód jest zbytnio nie ważny . (Egh...)
Co mi tu eghasz? (Bo mogę) Cio tam u Was? (Serio? Myślisz,że ktoś czyta tego bloga? No błagam! Na tym blogu jesteśmy niestety tylko ty i ja!) No niestety... Ale przecież to piszemy,żeby ktoś zaczął czytać, czyż nie? (Eeee... Nie. Piszemy to, bo ty tak chcesz) Ohh... Mogłam adoptować innego jednorożca... Było by zdecydowanie prościej. (Czy ty właśnie mnie krytykujesz? Jak możesz! FOCH) Oj rożek! Nie obrażaj się tylko zacznij współpracować! (I tak nic nie osiągniemy.) A może jednak? (I ty w to wierzysz?) Em... Nie za bardzo, ale warto próbować. Przede wszystkim musimy zacząć pisać coś konkretnego, zamiast się kłócić, o to czy ten blog jest do bani, czy nie. (No... A zgodzisz się, na te "Jednorożcowy News" ?) Egh... No dobrze. Proszę, twoje pole do popisu :)
(Witajcie w Jednorożcowy News! Ze mną dowiecie się co się dzieje w tym jednorożcowym świecie! Media donoszą,że jakiś blog dziewczyny i jednorożca naraża świat jednorożców na odkrycie. Jednorożec, jak i dziewczyna są poszukiwane przez ministerstwo magii. Toż to skandal! Nie wiem kto za tym stoi, ale tak nie można!) *FACEPALM* Ty nie rozumiesz? (Ale czego?) To my jesteśmy poszukiwane przez Ministerstwo Magii! (O fuck!) Ej! Miało być zero przeklinania! (Egh... No cuż...) My się żegnamy! (Papa!)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz