Hej! Witamy Was po długiej przerwie. Tym razem to moja wina :( (Ostatnio też była) Powód jest zbytnio nie ważny . (Egh...)
Co mi tu eghasz? (Bo mogę) Cio tam u Was? (Serio? Myślisz,że ktoś czyta tego bloga? No błagam! Na tym blogu jesteśmy niestety tylko ty i ja!) No niestety... Ale przecież to piszemy,żeby ktoś zaczął czytać, czyż nie? (Eeee... Nie. Piszemy to, bo ty tak chcesz) Ohh... Mogłam adoptować innego jednorożca... Było by zdecydowanie prościej. (Czy ty właśnie mnie krytykujesz? Jak możesz! FOCH) Oj rożek! Nie obrażaj się tylko zacznij współpracować! (I tak nic nie osiągniemy.) A może jednak? (I ty w to wierzysz?) Em... Nie za bardzo, ale warto próbować. Przede wszystkim musimy zacząć pisać coś konkretnego, zamiast się kłócić, o to czy ten blog jest do bani, czy nie. (No... A zgodzisz się, na te "Jednorożcowy News" ?) Egh... No dobrze. Proszę, twoje pole do popisu :)
(Witajcie w Jednorożcowy News! Ze mną dowiecie się co się dzieje w tym jednorożcowym świecie! Media donoszą,że jakiś blog dziewczyny i jednorożca naraża świat jednorożców na odkrycie. Jednorożec, jak i dziewczyna są poszukiwane przez ministerstwo magii. Toż to skandal! Nie wiem kto za tym stoi, ale tak nie można!) *FACEPALM* Ty nie rozumiesz? (Ale czego?) To my jesteśmy poszukiwane przez Ministerstwo Magii! (O fuck!) Ej! Miało być zero przeklinania! (Egh... No cuż...) My się żegnamy! (Papa!)
Tęczowe Jednorożce-wszystko o wszystkim
sobota, 7 stycznia 2017
niedziela, 4 września 2016
Heeej!
Hejka! (No dzień dobry) Chciałabym pokazać moje "dzieła". (Dajesz)
Marcelina z Adventure Time
Marcelina z Adventure Time
Oryginalne zdjęcie
I jak wam się podoba?
wtorek, 30 sierpnia 2016
Howrse #1
Hej! Witajcie w jednej z serii o howrse! (Yhhh Witam!) W tej serii pojawią się różne porady itd! (Świetnie). Btw gracie w howrse? Jakie macie nicki? (Taa na 100 % Ci odpowiedzą skoro nikt chyba tego nie czyta) Chyba masz rację... :(
Więc w tej części powiem Wam coś o Magicznych Miksturach,które w zasadzie się już kończą. (Woooow. Serio???)
Więc tak to wygląda jak wejdziemy.
(Baduuum tysy koniec, To było tylko przedstawienie tego)
Więc w tej części powiem Wam coś o Magicznych Miksturach,które w zasadzie się już kończą. (Woooow. Serio???)
To mam akualnie,ale ciii
Do 5 września 2016, 14:00 odblokowuj receptury i zbieraj składniki, a następnie skorzystaj z receptur, aby przygotować mikstury. Za każdą z nich otrzymasz nagrodę!
Zdobądź złote podkowy do trofeum Wydarzeń, przygotowując:
- 1 mikstura
- 10 mikstur
- 20 mikstur
- 30 mikstur
Jak grać?
1. Odblokuj receptury mikstur (do 6 dziennie)
Jeśli odblokujesz je wszystkie, otrzymasz 1 x Zestaw alchemika!
2. Zbierz składniki:
- przy pierwszym logowaniu danego dnia (5 dziennie)
- poprzez realizację codziennych celów
- podczas sprzedaży błyskawicznych
- kupując je za pomocą Kuponów
- dzięki Zestaw alchemika
3. Przygotuj mikstury w swoich kotłach.
4. Zaczekaj, aż mikstury będą gotowe.
5. Zdobądź dopalacze:
- przy pierwszym logowaniu danego dnia (1 dziennie)
- kupując je za pomocą Kuponów
- dzięki Zestaw alchemika
6. Korzystaj z dopalaczy, aby skrócić czas przygotowywania mikstur.
7. Gdy mikstura będzie gotowa, odbierz nagrodę.
Nagroda
Przygotuj boską miksturę, aby wygrać boską klacz Panna!
Panna jest jednym z koni Zodiaku.
Panna daje Ci jeden prezent co środę (po dziennej aktualizacji), zakładając, że logowałeś się co najmniej raz w ciągu 3 poprzednich dni i masz ośrodek jeździecki: 3-dniowy kontrakt dla jednego z pracowników Twojego ośrodka jeździeckiego.
Jeżeli urodziłeś się pod tym znakiem, co roku w dniu urodzin otrzymasz od konia Panna 1 x 5-ty Żywioł, o ile zalogujesz się do gry w tym dniu.
Co więcej, 22 września, w czasie dziennej aktualizacji koń Panna trafia do jednego z graczy, którzy urodzili się pod jego znakiem.
Po zebraniu wszystkich 12 koni Zodiaku otrzymasz konia Wężownik
Ta klacz nie może zostać sprzedana.
poniedziałek, 29 sierpnia 2016
Moje konie #1
(Hej witajcie! W tym poście nie będzie tej debilki! Tylko ja jednorożec!) Chciałbyś! (Zamknij się! To mój pomysł na serię) Stary,ale moje konie! (No i?) Będę Ci towarzyszyć (pewnie nie ma innej opcji?)
No nie. Dajesz! Zapowiadaj! (Oki. To ten tu przedstawimy nasze konie!)Moje!(NASZE) Taa yhm...
Wiek: 20 lat 10 miesięcy
UM:1651.46
-Wytrzymałość:155.73
-Prędkość:222.46
-Ujeżdżenie:451.47
-Galop : 352.75
-Kłus:376.20
-Skoki:92.86
PG:2057.33
Pokrycia:9
Przyrostek:Z fabryki czekoladek
Data urodzenia:08.04.2015
Maść:Cremello (Szaman)
Przedmioty:KF,OM,MK,PH,PA
Zarobki:1 572
Rasa:Koń Luzytański (100 %)
Blup:47.99
Doggi game? Nowy nick na hwr?
Hej,hej,hej! Co tam? Długo mnie nie było,ale jednorożec miał wyjebane,a bez niego... (Ściemniasz. Nie chciało Ci się i tyle). Zmieniłam nick na howrse (wow). Teraz nie ROKI1 lecz Coqieeee! (Ohh świetnie). I będę grać w doggi regularnie,a bynajmniej się postaram.
Właśnie! Jednorożcu! (co?) Miałeś im coś powiedzieć! (Co? a no tak! Będziemy pisać posty o np. howrse!) A ANIMALIFE ma swój poradnik... (No... Brawo debilu). Jednorożec! (Czego?) Coś się miałeś zapytać! (Ehhh... No dobra. Piszcie w komach odp na pytanie! Co byście chcieli na tym blogu?)
Stary w tym poście chyba jest więcej czerwonego czyli Ciebie,a nie mnie! (No wreszcie! To ja tu jestem sławny. Nie ty Cb nie lubią!) Taa... Możliwe.
LUDZIE! Kto lepszy ja czy rożec?
Właśnie! Jednorożcu! (co?) Miałeś im coś powiedzieć! (Co? a no tak! Będziemy pisać posty o np. howrse!) A ANIMALIFE ma swój poradnik... (No... Brawo debilu). Jednorożec! (Czego?) Coś się miałeś zapytać! (Ehhh... No dobra. Piszcie w komach odp na pytanie! Co byście chcieli na tym blogu?)
Stary w tym poście chyba jest więcej czerwonego czyli Ciebie,a nie mnie! (No wreszcie! To ja tu jestem sławny. Nie ty Cb nie lubią!) Taa... Możliwe.
LUDZIE! Kto lepszy ja czy rożec?
wtorek, 9 sierpnia 2016
Hej !
Hejka. Witajcie. Jest to pierwszy post na tym blogu (yh... poważnie ?)! Co tu będzie? Kim ja jestem ?
Będzie tu w zasadzie wszystko co będziecie chcieli.
Tak... kim ja jestem ? Yh... czlowiekiem? Dziewczyną,nie pełnoletnią. A teraz opowiem wam coś o sobie. (Skoro musisz...) Kocham konie oraz jazdę konną ! Jeżdżę konno ;) Niestety nie mam swojego konia :( Uwielbiam równie inne zwierzaki. Gram w howrse pod nickiem ROKI1,a jeszcze gram w doggi game Ale to nie ważne bo wchodzę tam rzadko. Co jeszcze bym wam chciała napisać ? A no tak-nadużwam emotek (np.;) ,:3). I na tym blogu będzie towarzyszyć mi mój jednorożec (Serio dziewczyno? Wierzysz w jednorożec? Nie?! A ja?!?!?!? We mnie też nie wierzysz? Śmiesz twierdzić ze jestem wytworem twojej porąbanej wyobraźni? FOCH!). Jego wypowiedzi będą na czerwono.
Będzie tu w zasadzie wszystko co będziecie chcieli.
Tak... kim ja jestem ? Yh... czlowiekiem? Dziewczyną,nie pełnoletnią. A teraz opowiem wam coś o sobie. (Skoro musisz...) Kocham konie oraz jazdę konną ! Jeżdżę konno ;) Niestety nie mam swojego konia :( Uwielbiam równie inne zwierzaki. Gram w howrse pod nickiem ROKI1,a jeszcze gram w doggi game Ale to nie ważne bo wchodzę tam rzadko. Co jeszcze bym wam chciała napisać ? A no tak-nadużwam emotek (np.;) ,:3). I na tym blogu będzie towarzyszyć mi mój jednorożec (Serio dziewczyno? Wierzysz w jednorożec? Nie?! A ja?!?!?!? We mnie też nie wierzysz? Śmiesz twierdzić ze jestem wytworem twojej porąbanej wyobraźni? FOCH!). Jego wypowiedzi będą na czerwono.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

