Hej,hej,hej! Co tam? Długo mnie nie było,ale jednorożec miał wyjebane,a bez niego... (
Ściemniasz. Nie chciało Ci się i tyle). Zmieniłam nick na howrse (
wow). Teraz nie ROKI1 lecz Coqieeee! (
Ohh świetnie). I będę grać w doggi regularnie,a bynajmniej się postaram.
Właśnie! Jednorożcu! (
co?) Miałeś im coś powiedzieć! (
Co? a no tak! Będziemy pisać posty o np. howrse!) A ANIMALIFE ma swój poradnik... (
No... Brawo debilu). Jednorożec! (
Czego?) Coś się miałeś zapytać! (
Ehhh... No dobra. Piszcie w komach odp na pytanie! Co byście chcieli na tym blogu?)
Stary w tym poście chyba jest więcej czerwonego czyli Ciebie,a nie mnie! (
No wreszcie! To ja tu jestem sławny. Nie ty Cb nie lubią!) Taa... Możliwe.
LUDZIE! Kto lepszy ja czy rożec?